Hae-il membantu pembantah dan bersemuka dengan Cheol-beom. Kyeong-seon terima rasuah daripada tertuduh. Seung-ah, polis baru pasukan Dae-young dan rakan setugasnya. Jang Ryong dan anak buahnya buat kacau di gereja.