Mengatasi Cabaran
Seberang laut dengan kelapa! Di Guyana Perancis, Fritz Meinecke dan Otto Karasch menguji kisah pelarian Papillon. Adakah benar-benar mungkin untuk melarikan diri dari sebuah pulau di atas rakit yang diperbuat daripada kelapa?