A Tooth for a Tooth
Anna dan Lucy menjalani pembedahan dengan hasil tidak dijangka. Jordan ambil alih perancangan kahwin Randi. Ashley dan Vee berdepan halangan terbesar dalam perjalanan ibu tumpang. Christina bantu Jessica rancang pertemuan istimewa dengan kekasih baharu.