Can't Live Without You
Brooke bersalin dan Baylee bergelut dengan tidak berada di hospital. Anna dan Lucy ditinggalkan. Patrica memberikan Patrix cinta yang sukar. Brittany dan Briana menghadapi ketakutan mereka. Christina dan Jessica beritahu John tentang kuasa psikik mereka.