Episod ini bermula dengan perkongsian bilik terbaik. Kali ini, gadis-gadis memilih lelaki kesukaan mereka. Setiap orang lebih berazam daripada malam pertama, tetapi kelakuan sesetengah orang juga mengalami perubahan yang tidak dijangka.