Beast of the Everglades
Phil dan Heather ke Florida Everglades untuk memburu Kera Skunk. Menjejaki dengan teliti, pasukan itu menuju jauh ke dalam paya sebelum mengalami pertemuan yang benar-benar tak dapat dilupakan.