Time's Running Out
Berbaki tiga hari lagi dalam ekspedisi Kentucky, pasukan itu menyiasat struktur pokok pelik yang boleh menjadi kunci bagi membuktikan kewujudan Bigfoot. Anjing pemburu membawa mereka lebih jauh ke Gunung Pine dan ke pintu masuk gua yang misteri.