He Had a Torture Chamber
Apabila Terry Patzer mendengar apa yang ditemui polis di rumah seram Russell Tillis, kenangan sembilan tahun berkahwin dengannya muncul kembali. Dia tak dapat menjelaskan bagaimana cintanya dahulu berliku-liku, tapi dia takut kepadanya selama ini.