Ménage à Terror
Genie tahu Lee Cawthon mampu melakukan perkara mengerikan apabila dia memaksanya menjalin hubungan poligami. Dia menurut saja dengan tuntutan yang diputarbelitkan tanpa menyedari akibat membiarkan dia mengikut kehendaknya mungkin lebih teruk.