Justine menjemput rakannya Sammy untuk menunjukkan kek jagung panjang beri biru yang pada asalnya akan dibuang dari rak. Dia juga melawat Barossa dan membuat piza goreng menggunakan produk tempatan, bersama campuran aromatik wainnya.