Demonic Invitation
Hanya pembukaan terkecil diperlukan kejahatan untuk merasuk jiwa manusia. Seorang remaja tanpa sedar menjemput iblis ke dalam hidupnya ketika ingin membalas dendam pembulinya dan entiti jahat mengumpan budak baik ke arah kemusnahan.