My Secrets of the Unknown
Belakang tabir ketika Ed Stafford menawarkan petuanya tentang berkemas untuk ekspedisi dan merenungkan cabaran pengalaman peribadinya daripada perjalanannya ke tempat yang tidak diketahui.