Vietnam
Generasi baru Vietnam mengukir masa depan yang mereka mahu miliki. Mereka memperkasakan komuniti luar bandar, dan tradisi menenun menjadi kemajuan. Apa yang diperlukan untuk menentukan kejayaan dengan cara mereka sendiri?