The Incredible Bulk
Ruben seorang jurulatih peribadi yang ketumbuhan kepalanya menghalangnya daripada bertemu klien. Kaitlin ada tanda biru dan parut di seluruh lengannya kerana penggunaan dadah jangka panjang. Adrian ada benjolan di belakangnya selepas jatuh tangga.