Cozy Craftsman
Chelsea dan Cole tangani pengubahsuaian Craftsman pertama mereka, dan ia adalah rumah keluarga 10 orang! Rumah 100 tahun itu perlukan dapur abad ke-21, dan mereka ingin bina ruang tamu sesuai dengan seluruh keluarga sambil mengekalkan tarikan klasiknya.