Bird Patrol
Vic dapatkan bantuan rakan lama untuk berdepan perubahan dalam hidupnya, Cliff keterlaluan dengan tabiat atas talian, dan Jane berjuang dengan "yang lain" demi Kay. Sedar bahaya yang semakin hampir, Madame Rouge cuba mengumpulkan semula kumpulan itu.