The Struggle to Survive
Stephen Fry mengetuai mengundur 66 juta tahun, ke pengakhiran apokaliptik kehidupan dinosaur, dan mendedahkan rahsia era itu, melihat cara pemakan tumbuhan melawan pemangsa seperti T-rex.