Seventh-Inning Stress
Robert Irvine berada di Albuquerque, NM, tempat asal pasukan besbol liga kecil Albuquerque Isotopes. Malam ini Malam Penghargaan Pekerja Kesihatan di stadium, dan Robert ditugaskan untuk menyajikan makan malam mewah kepada 250 tetamu yang layak.