Hands That Rob the Cradle
Dua jenayah sama berlaku 400 batu di selatan, selang tiga bulan. Dalam setiap kes, seorang ibu dibunuh dan bayinya diculik. Kes-kes itu gagal diselesaikan, sehinggalah empat tahun kemudian, pertemuan rawak buat polis dan FBI buru suspek di seluruh negara.