Normal Is a Lie
Kesihatan Tod yang bertambah buruk memberikan pukulan hebat kepada Paul. Melissa menghadapi masa lampaunya. Ketegangan tinggi antara Frankie dan Rudy. Alston mencuba strategi lain.