Nevada State Prison
Masih terkedu akibat amaran hantu, Dakota dan pasukan menuju ke salah satu penjara paling dahsyat di Amerika -- tempat dipenuhi entiti diseksa. Ketakutan sebenar menyerang hati mereka apabila roh ada permintaan yang tidak dapat dibayangkan.