Million Dollar Season
Dengan ribut mengancam rekodnya, Johnathan bersepakat dengan Keith untuk menjejak ketam. Jack melalui arus pasang surut yang berbahaya, mempertaruhkan penebusannya pada sangkar yang penuh. Dalam ombak setinggi 30 kaki, huru-hara melanda Wizard.