Di Malaysia, kecurian data menjadi ekonomi bawah tanah yang semakin berkembang. Keadaan ini telah memberi kesan kepada individu, perniagaan dan juga keselamatan negara. Apakah yang boleh dilakukan untuk melindungi data kita?