A Spoonful of Sabotage
Brian Malarkey cabar para cef buat entree yang manis dan savuri dalam 30 minit, tetapi pantri hanya ada bahan savuri. Kemudian, tali sawat membawakan bahan-bahan yang amat manis. Hakim Aarti Sequeira putuskan siapa yang buat hidangan paling seimbang.