The Funeral Home of Horrors
Syarikat Jon dan Carie Hallford, Return to Nature menjanjikan penjagaan mesra alam tetapi meninggalkan badan reput dalam najis dan memberikan keluarga konkrit sebagai ganti abu. Apabila penyiasat memanggil, pasangan Halford melarikan diri.