The Hell Loop
Natalia tinggal di rumah DePaul, namun cengkaman Cynthia dan Antwon semakin ketat dari jauh. Kehadiran Natalia cetuskan huru-hara, merenggangkan Nicole dan Vince dan mendesak Vince hingga hampir pergi.