The Five-Foot Fence
Penemuan di laman belakang Larry memusnahkan usaha kreatif terkininya, sementara kejadian cuai menjejaskan masa depan percintaan terbaharunya. Albert Brooks mengacarakan satu majlis dan Leon buat rancangan untuk lawatan akan datang.