Tiga lelaki bertopeng membunuh ahli politik korup. "Angkatan Pengembalian Heisei" berikrar akan menyerang lebih ramai individu korup. Akira dan Saburo dapati senjata ada pada anak ketua geng, bersemuka dengannya, tetapi dia mengacukan pistol.