Catching Crooks
Seorang lelaki lari daripada rakan sebiliknya yang memegang kapak. Pencuri anjung dirakam, merosakkan hari ramai orang. Sekumpulan remaja memburu beberapa pencuri bungkusan. Polis menerima bantuan daripada haiwan yang tak dijangka.