Easy Breezy, Mac and Cheesy
Dalam pusingan pertama, cef-cef datang dengan pelbagai idea untuk memasak kaki ayam belanda bersama susu kocak namun kesuntukan masa. Dalam pusingan kedua penuh drama pula mereka terpaksa memasak stik dan mencampurkannya bersama jeruk manis.