Social Showdown
Mereka mungkin hebat di media sosial, tetapi empat bintang memasak dalam talian perlu membuktikan mereka mampu bersaing di dapur Chopped. Pusingan pembuka selera terbukti sukar bagi satu pesaing, yang menghadapi masalah dengan kupang di dalam bakul.