From Prodigy to Pro
Dengan cili guajillo dan kopi nitro dalam peti pembuka selera, pertandingan bermula dengan pedas dan bersemangat. Dalam pusingan akhir, pesaing yang tinggal tertanya-tanya cara mengubah bibimbap menjadi pencuci mulut yang lazat.