Superstar Kristin Chenoweth meminta Jonathan dan Drew untuk menghadiahkan pengurus penginapannya dengan pengubahsuaian lima bintang. Kristin anggap mereka ahli keluarganya, dan akan buat apa sahaja untuk berikan kejutan yang tak dapat dilupakan!