There's No Crying in Candy
Setelah bilik kanak-kanak selesai, Jackie Sorkin dan pasukannya bergegas "menggula-gulakan" dapur dan ruang makan untuk menghidupkan rumah percutian mereka. Namun, kekurangan gummy menjejaskan projek itu kerana tidak selesai tepat pada masanya.