Wonder Woman
Empat pembuat kek menghadapi Lasso Kebenaran, tetapi hanya satu kek yang akan dipilih jadi tumpuan parti yang meraikan ulang tahun ke-75 Wonder Woman. Artis buku komik Nicola Scott menyertai panel juri.