Yellow Bellied Sound Sucker
Semasa bermain dengan Bunnicula, mereka secara tidak sengaja melepaskan raksasa burung yang boleh mencuri suara secara tiba-tiba. Kerana kehilangan suara, mereka mesti menghentikan raksasa itu sebelum ia membisukan seluruh dunia!