Indiana Grain Bin
Keluarga petani Indiana menggabungkan yang lama dengan yang baru untuk membina rumah tong bijian di ladang mereka yang sibuk. Mereka berhadapan dengan salji, angin dan suhu beku ketika bergegas menyiapkan binaan mereka sebelum musim pertanian bermula.