Delta One
Sepanjang 2007, reputasi Kerviel di Société Générale dan pasukannya, Delta One, terus meningkat. Pada Januari 2008, pihak bank menemui duit yang Kerviel sembunyikan dan bergegas menyingkirkan kedudukannya serta mengelakkan kejatuhan pasaran yang dahsyat.