Hideo Araki, bekas detektif yang mengawal senjata api dan dadah ditembak mati. Ibu pejabat penyiasatan khas ditubuhkan dan Ishikawa Ango serta pasukannya memulakan siasatan. Walaupun ada petunjuk tentang pelaku dari peluru, namun ia terlalu hancur.