I Dropped the Nipples
Allison Vest memberikan gambaran dunia anaplastologi apabila dia mencipta prostetik untuk orang yang kehilangan anggota badan. Dia membantu lelaki yang kehilangan hidung, wanita yang dilahirkan tanpa telinga dan bekas pesakit kanser yang mahu puting baru.