What Happened at 34 Fairview?
Apabila pegawai polis Boston John O'Keefe ditemui mati di atas salji, pihak berkuasa menangkap teman wanitanya Karen Read kerana membunuh. Kemudian, carian Google mengejutkan dan petunjuk tanpa nama menunjukkan kemungkinan konspirasi di Canton.