Digging for Trouble
Di Vermont, seorang ayah menggunakan jengkaut menyerang polis demi menghalang mereka daripada menangkap anaknya. Di Wisconsin, seorang pastor polis yang mengikut operasi terperangkap dalam pengejaran berkelajuan tinggi.