Nenek Sandra memerlukan bantuan untuk membersihkan longgokan pakaian yang tidak dipakai dan dapur yang penuh dengan produk makanan yang telah tamat tempoh. Bolehkah Jo dan Al membantu meluruskan hidupnya semula?