The 2003 Approximation
Apabila Sheldon mengetahui perubahan yang akan berlaku dalam pengaturan hidupnya, dia memutuskan untuk kembali ke tahun 2003 - masa yang lebih mudah sebelum dia bertemu dengan Leonard atau Penny.