The Itchy Brain Simulation
Sheldon menghukum Leonard atas kesilapan lalu dengan membuat dia "mengembara seribu batu." Sementara itu, Penny berdepan dengan bekas teman wanita Raj, Lucy (bintang tetamu Kate Micucci).