The Donation Oscillation
Penny cuba memikat Leonard yang sedang berpantang dalam cubaan untuk merosakkan rancangan Leonard untuk menjadi penderma sperma untuk bekas teman lelakinya. Manakala Howard, Bernadette, Raj dan Anu menaiki "Vomit Comet".