The Dependence Transcendence
Ketegangan meningkat apabila mereka bergelut untuk menyiapkan projek kerajaan mereka tepat pada masanya dan Sheldon mencuba minuman tenaga untuk terus berjaga. Penny dan Amy pergi ke "parti" ahli geologi.