Port St. Lucie
Guy Fieri memanggil rakannya Noah Cappe untuk menyertai cef Joe sasto dan Aarti Sequeira dan meneroka restoran Port St. Lucie, Florida. Mereka menyelami hidangan kegemaran Jepun, Jamaica, Cuba, Greek dan Amerika untuk mencari hidangan terbaik di bandar!