Arrested Development
Ben dan Rook mesti menghentikan Robot jahat dari Dimensi 12 ketika terperangkap dalam badan pra-akil baligh mereka sendiri, terima kasih kepada saingan Ben zaman kanak-kanak. (Memperkenalkan Billy Billion)