Holiday Throwdown: Magic of the Holidays
Carson Kressley tiba dengan meriah ketika dia datang untuk mengingatkan Bobby Flay sebab perayaan begitu ikonik. Cef Tiffani Faison, Tiffany Derry dan Scott Conant bakal terima kejutan besar apabila mereka diberi persembahan ajaib.